22 Temmuz 2009 Çarşamba

İlk tatil gününe iki gün kala..

gözümü açtığımdan beri libya da, çalışıyorum çalışıyorum çalışıyorum!!! hala şehri keşfedecek zaman bulamadım:S çok yoğun geçiyor günlerim :s biranönce tatil günüm gelsin istiyorum!!!(bu arada hafiften kandırıldığımı farkettim bana burası için sadece cumaları tatil denmişti meğersem ctesileri de tatilmiş!!!)
....
şu an misafir olarak kaldığımız evde rahatım, konforum yerinde umarım asıl yaşayacağım yerde en az burası kadar iyi olur :( çünkü bu kadar iptidai bi şehirde en azından yaşam alanında alışageldiğimiz konfor sağlanmazsa sıkıcı ve üzücü olabilir...
....
bu arada libyada tütün ürünleri hiçte ucuz mucuz değil( orda sigara çok ucuz diyenlere duyrulur!!) zaten kendi sigaramıda bulamıyorum :( nargileye sarıcam sanırım, köşebaşı nargile kafe :D bunların cepte taşınanlarından var mıdır aceba :D
...
aldığım arapça öğrenme kılavuzları ve kitapçıklarının bu kadara işe yarayacağını düşünmemiştim walla, çat pat derdimi anlatmama yardımcı oluyorlar, aklımı seveyim:))

neyse..yine iş zamanı..sonra görüşürüz

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder