17 Temmuz 2009 Cuma

ve yine İstanbul' daki son saatlerim

artık bende alışkanlık oldu, yeni bir yere göç etmeme saatler kala blog oluşturuyorum, kehkehkeh:)

bu sefer ki mahalimiz Libya olacak canlarım, Libya'nın başkenti Tripoli(Trablus)den yazacağım artık sizlere :) . Bakalım Libya'da ne yenir ne içilir, nerelere gidilir nerelerde takılınır, hep beraber keşfedeceğiz ;)

önceki blogumun takipçileri bilirler kaldığım yer Isparta idi orada bile yazacak dolu şey vardı; bu sefer farklı bir ülke farklı bir şehir, çapı genişlettik, hayırlısı :D

15 uçağıyla gidiyorum ha tabi bu arada hava alanında her an askerlikten dolayı çevirebilir ülkemin polisi "du bahalım deliganlu nireye " deyu :P,ama sorun çıkmazda gidersem herhalde 17 gibi oralarda olurum, bildiğim kadarıyla gider gitmez bir toplantı yapacakmışız, ondan dolayı ya gece yazarım artık ya da yarın, ilk yazımı; ama yazacağım yine bol bol yine uzun uzun;)))... tabi çevre yapıp sosyalleşince bana bir haller oluyor biliyorsunuz bir tembelleşiyorum yazma konusunda da ama merak etmeyin sizi habersiz bırakmayacağım...;)

neyse ben bir duşa girip son hazırlıkları yapayım, devamını Libya'da getiririm ;)

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder